.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فدايي پشت پرده ستاد موسوي را فاش كرد

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: پشت صحنه ستاد انتخاباتي موسوي ، ستاد ديگري تشكيل شد كه كارهاي راديكالي انجام دادند

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، حسين فدايي در جلسه شوراي اداري شهرستان ري كه در سالن شيخ صدوق آستان حضرت عبدالعظيم (ع) برگزار شد افزود:آنها در اين راه با ايجاد زيرساخت‌هاي ارتباطي، ايجاد پشتيباني مالي در خارج از كشور، جذب علما، نخبگان و مراجع، ايجاد سازمان راي با حضور ‪۱۵۰‬ هزار نفر، ايجاد كميته عمليات رواني و روزنامه‌ها و رسانه‌هاي مختلف سياست فشار از پايين و چانه زني از بالا را در پيش گرفتند.

وي گفت: بعد از اعلام نظر شوراي نگهبان و بر حسب سلسله مراتب نظام و اعلام نظر رهبري قاعدتا پرونده انتخابات بايد بسته مي‌شد.

وي اظهار داشت: متاسفانه شاهد مسايلي هستيم كه اگر تبيين نشود، به صورت شبهاتي باقي خواهند ماند و افرادي با انگيزه و برنامه ريزي شده دنبال آن هستند كه اين موارد را لكه ننگي براي جمهوري اسلامي ثبت كنند.

فدايي در تحليل سياسي وقايع اخير به دو مدل تغييرات اجتماعي و مدل خيانت هايي كه از طرف اصحاب خاص به وجود آمد اشاره كرد و يادآور شد: حوادث پس از انتخابات ، خلق الساعه و بدون برنامه ريزي نبود.

وي با اشاره به حوادث ‪ ۱۸‬تير ‪ ۷۸‬و مجلس ششم گفت: اين مسايل طراحي جبهه استكبار به سركردگي آمريكا، انگليس و اسراييل عليه نظام براي تغيير نظام با شيوه جديد و مدرن است و اگر آنها روزي با لشگركشي ، فشار اقتصادي و مدلهاي ديگر حكومتها را تغيير مي‌دادند الان با استفاده از ظرفيت‌هاي دروني نظام و چارچوب پذيرفته شده در آن در صدد تغيير هستند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: آنان مي‌گويند كه بايد بتوانيم با ظرفيتهايي كه در پوشش دموكراسي و آرا مردم است فكر مردم را تغيير بدهيم و به سمت و سويي كه ما مي‌خواهيم سوق دهيم تا با كسب كرسي، تغييرات در نظام اعمال شود.

وي ادامه داد: صحبت‌هاي من هيچ ارتباطي با كساني كه راي دادند ندارد، چرا كه آنها وظيفه الهي خودشان را انجام دادند و مورد احترام هستند ، اينها آحاد مردم هستند كه به عشق نظام، رهبري و وحدت پاي به ميدان انتخابات گذاشتند و اگر صحبتي از برخي اشخاص نيز بيان مي‌شود منظور اين نيست كه آنان عوامل دشمنان هستند.

فدايي اضافه كرد: دشمنان نظام با طراحي سناريو و طراحي نقش براي افراد مي خواستند به اهداف خود برسند و در اين راه برخي آگاهانه و برخي غير آگاهانه و با انگيزه‌هاي مختلف نقشي اجرا كردند كه موجب بهره برداري دشمن شد و البته بيان من اين نيست كه بگويم اين افراد جزو عوامل دشمن هستند.

وي گفت: از يك سال قبل دشمنان مي‌خواستند تصويري از يك كشور بحراني را القا كنند و در پايان سال ‪ ۸۷‬نيز بحث تقلب انتخابات و تشكيل كميته صيانت از آرا را مطرح كردند كه بيانات مقام معظم رهبري اين امر را به نقد كشيد و بر سلامت انتخابات را در ‪ ۳۰‬دوره گذشته صحه گذاشتد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي گسترده رسانه‌اي براي سياه نمايي و زير سوال بردن خدمات دولت بيان داشت: روزنامه‌هاي زنجيره‌اي براي زير سوال بردن خدمات دولت وارد ميدان شدند تا اعتماد مردم نسبت به دولت را در زمان انتخابات سلب كنند.

دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه اين افراد بحث تقلب را مطرح كردند گفت: اگر چنين چيزي بود چرا شركت كرديد، شما كه شوراي نگهبان، نظام و رهبري را قبول نداريد چرا در انتخابات شركت كردند و اگر قبول داريد پس چرا اينگونه پاسخ داديد و اين تناقض را چگونه پاسخ مي‌دهيد وي افزود: بعد از اولين سفر موسوي به شيراز ، جلسه‌اي در حزب مشاركت انجام شد مبني بر اينكه موسوي راي نمي‌آورد و به وي گفتند كه اگر مي خواهي بماني راهي جز ساختار شكني و برخورد تند نداري.

فدايي خاطر نشان كرد: پشت صحنه ستاد انتخاباتي موسوي ، ستاد ديگري تشكيل شد كه كارهاي راديكالي انجام دادند و آنها در اين راه با ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي، ايجاد پشتيباني مالي در خارج از كشور، جذب علما، نخبگان و مراجع، ايجاد سازمان راي با حضور ‪ ۱۵۰‬هزار نفر، ايجاد كميته عمليات رواني و روزنامه‌ها و رسانه‌هاي مختلف سياست فشار از پايين و چانه زني از بالا را در پيش گرفتند.

وي ادامه داد: انتخابات ‪ ۲۲‬خرداد حضور معنادار و گسترده‌اي بود كه اگر در هر كشوري برگزار مي‌شد ماهها جشن مي‌گرفتند و ما هنوز لذت آنرا نبرديم كه به كام ما تلخ كردند و الان نيز مشروعيت نظام را زير سوال مي‌برند و در حالي كه كساني كه عامل مشكلات و فتنه‌ها بودند بايد پاسخگو باشند.

نماينده مردم تهران با اشاره به اظهار نظر برخي افراد از جمله جاسبي، صدر و عفت مرعشي گفت: آنها در اين اظهار نظر بيان كردند كه اگر موسوي راي نياورد بايد نافرماني مدني انجام شود و حتي خاتمي ساعت ‪ ۱۰‬شب ‪ ۲۲‬خرداد به موسوي تبريك گفت و ساعت ‪ ۱۱/۵‬شب نيز موسوي يكطرفه كه هنوز شمارش آرا به اتمام نرسيده بود به خودش تبريك مي‌گويد.

وي ادامه داد: آنها بنا داشتند كه چه راي بياورند و چه نياورند ظرفيت‌هاي اجتماعي را نگه دارند كه به نظام فشار بياورند، ولي ملت فرد ديگري را انتخاب كردند و موسوي در اطلاعيه‌اي تقاضاي ابطال انتخابات راي مي‌كند و در بيش از ‪ ۳۰‬نقطه نيز آشوب و درگيري اتفاق مي‌افتد.

فدايي يكي از مدلهاي انقلاب‌هاي نرم را كشتن افراد ذكر كرد و گفت: در كوي دانشگاه و در آن حادثه، قتل فرد كشته شده را به نام نيروي انتظامي مي خواستند قلمداد كنند در حالي كه نيروهاي انتظامي و امنيتي در اين آشوب ها اسلحه‌اي نداشتند ولي چند نفر كشته شدند.

وي با بيان اينكه ما اكنون مدعي خون ريخته شده هستيم و آنها بايد پاسخگو باشند گفت: چرا بستري را درست كرديد كه عده‌اي كشته شوند؟ كساني كه اين بستر را درست كردند و مردم را به خيابانها كشاندند بايد پاسخ قطره قطره خونهاي ريخته شده را بدهند .

وي قتل خانم كشته شده ( ندا آقا سلطان ) را يك توطئه طراحي شده ذكر كرد و گفت: در قيطريه ايستگاه استوديو درست كرده بودند و اخبار را لحظه به لحظه مخابره مي‌كردند و اين يك اتفاق نمي‌تواند، باشد.

نماينده مردم تهران ادامه داد: متاسفانه دعوت مردم براي اعتراض و تقاضاي ابطال انتخابات در جلسه‌اي مطرح مي‌شود كه در آن سيدحسن خميني، موسوي و هاشمي حضور دارند و حال بايد گفت اگر در انتخابات تقلب هم شده بود آيا راهش قرار دادن مردم مقابل يكديگر است.

وي تصريح كرد: اين اعمال و تصميمات نتايج زيانباري براي ملت ما داشت و بايد پاسخگو باشند.

دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه انتخابات ‪۲۲‬ خرداد نقطه عطفي در تاريخ اين كشور است گفت: در اين نقاط عطف خواص مسووليت‌هاي خاصي را دارند كه اين امر را مي‌توان به پيشرفت و توسعه و يا به يك تهديد تبديل كرد.

وي اظهار داشت: برخي خواص در كشور به گونه‌اي تصميم گرفتند كه انتخابات ‪ ۲۲‬خرداد به كام ملت ما تلخ شد نوع تصميم‌گيري آنان شادماني را در اردوگاه استكبار به وجود آورد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 15 تير 1388
آقاي عباسي اينكه كشورمان دشمنان زيادي دارد هيچ شكي در آن وجود ندارد
و قطعا ملت ما در 30 سال گذشته نشان دادند هيچگاه در مقابل دشمنان كوتاه نخواهند آمد و وحدت و يكپارچگي خود و تبعيت از مقام معظم رهبري را نيز بارها نشان دادند اما توجه داشته باشيد شما نبايد به شخصيت هايي مانند موسوي / خاتمي / جاسبي / سيد حسن خميني / محسن رضايي و ديگران را مخالف نظام بدانيد و هر كسي كه با شما موافق بود دوستدار نظام شما و دوستاننتان چه در مجلس و يا در بدنه دولت بارها به شخصيت بزرگي مانند هاشمي رفسنجاني اهانت كرديد اين جمله حضرت امام را هيچگاه فراموش نكنيد گه گفت : هاشمي زنده است چون نهضت زنده است.
آقاي عباسي زماني كه اين افرادي كه نام برديد داشتند براي آزادي اين مملكت مبارزه مي كردند شما و دوستان كجا بوديد ؟
سخنراني مقام معظم رهبري را در خطبه هاي نماز جمعه فراموش كرديد قبل از اينكه بخواهد درباره سوابق آقاي هاشمي صحبت كنند فرمودند اين را مي گويم جوانان بدانند رفاقت من با آقاي هاشمي از سال 1336 است .
برادر كمي درباره صحبتهايي كه مي كنيد بازنگري و فكر كنيد شما و دوستان مدعي هستيد دولتهاي گذشته هيچكاري براي مردم انجام ندادند و فقط شما فرشته نجات مردم بوديد !!!! هر چند در بعضي از بخشها قبول دارم دولت برادر احمدي نژاد خوب عمل كرد اما باور كنيد در موضوعات اقتصادي دمار از روزگار مردم در آورديد وقتي سه بار رئيس بانك مركزي بعنوان تاثير گذارترين در اقتصاد كشور در دولت نهم عوض مي شود خوب معلومه كه وضعيت اقتصادي هم دچار مشكل مي شود
نا شناس 16 تير 1388
پشت پرده ستادهای دیگر چطور ..............؟!
نا شناس 16 تير 1388
عباسي ديگه كيه؟!!!
همون پرتقال فروشه؟!!!
مثل اينكه يك متن آماده رو براي كامنت گذاشتن براي هر خبري اين دوست عزيزمان آماده داره و براش فرقي نداره كه كي كي صحبت كرده! چون همه عباسي هستند!!!!
نـــــــــــــــــــــــــــــــــه غـــــــــــــــــــــــــــلام؟!
نا شناس 16 تير 1388
همه به کسی که باعث کشته شدن کار دارن ولی به کسی که آنها را کشته کاری ندارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.